نمای ویلا، استخر و محوطه زیبا

ویلا باغ خاص با استخر و فضای سبز در رامسر

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس با استخر آبگرم و حیاط دلباز در رامسر - لتر
این ویلا دوبلکس سه خوابه که دو اتاق خواب آن مستر است با استخر آبگرم به همراه سقف متحرک، حیاط سرسبز با درختان بامبو، اتاق خوابی با وان و تلویزیون، بامی دلباز، میز بیلیارد، میز بار، سونا خشک و آلاچیق با آتشدان در منطقه ای دنج و آرام از روستای سرسبز لتر با فاصله حدود 20 کیلومتری از شهر رامسر واقع شده است.
این ویلا دوبلکس در طبقه همکف دارای پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب مستر می باشد و در طبقه دوم نیز شامل دو اتاق خواب (یکی مستر) و تراسی دنج با باربیکیو و آشپزخانه ای کوچک و حمام با سرویس فرنگی است، همچنین بام دلباز خانه هم از حیاط و هم از طبقه دوم در دسترس است که می توانید این مسافت را با بالابر طی کنید.
حیاط دلباز و درختکاری شده این ویلا که با دیوار محصور شده طراحی پلکانی دارد، همچنین ویلا دارای نگهبان و سرایدار 24 ساعته است که در ابتدای حیاط سکونت دارد و همچنین جهت امنیت بیشتر دروازه ورودی و حیاط به دروبین مداربسته مجهز شده است.
برای تهیه مایحتاج خود می توانید از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود یک کیلومتری اقامتگاه استفاده نمایید.
کیفیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است، همچنین ویلا به وای فای رایگان مجهز شده است.
از جاذبه های این منطقه می توان به ساحل دریا با تفریحات آبی مهیج، قلعه تاریخی مارکوه ، هتل قدیم رامسر و بلوار کازینو، آرامگاه حبیب محبیان، منطقه اربه کله، جنگل زیبا دالخانی، دریاچه سد مجیران ، تله کابین و شهربازی رامسر، ییلاق زیبای جواهرده و ... اشاره کرد.
ضمنا توجه داشه باشید که سرویس ایرانی در حیاط است.
با توجه به وجود بالابر در حیاط و در ساختمان و همچنین سرویس فرنگی در هر طبقه این اقامتگاه انتخاب مناسبی برای سالمندان گرامی و افراد دارای معلولیت جسمی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو