کلبه چوبی در روستا چنارودخان

کلبه دنج جنگلی در اطراف شفت - سه طبقه

درباره اقامتگاه

کلبه چوبی سه طبقه جنگلی در شفت - چنار رودخان
این کلبه چوبی سه طبقه یکخوابه با دیوارهای شیشه ای، بالکنی دنج به همراه میز و صندلی چوبی و چشم اندازی بی نظیر در دل جنگل های بکر روستای چنار رودخان واقع شده که حدود 15 کیلومتر تا شهر شفت فاصله دارد.
طراحی کلبه به گونه ای است که در طبقه همکف دارای آشپزخانه، در طبقه دوم با دسترسی حدود 15 پله از حیاط دارای نشیمن با بالکنی دنج و در طبقه سوم نیز دارای اتاق خوابی با دیوار شیشه ای است.
محوطه 350 متری اطراف این کلبه سه طبقه با فنس محصور شده و مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی محلی روستا در فاصله حدود 300 متری کلبه استفاده نمایند.
کیفیت آنتن دهی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش شبکه اینترنت نیز به صورت 4g می باشد. همچنین آب لوله کشی اقامتگاه از چشمه های آب طبیعی تامین می شود و این کلبه چوبی بکر فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت آن از طریق هیزم و نفت تامین می شود.
گفتنی است حدود 300 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی با شیب تند است، همچنین پیشنهاد میکنیم حتما در روزهای بارانی قبل از ورود به کلبه با میزبان هماهنگ شوید.
منطقه حفاظت شده گشت خان و سیاهمزگی، آبشار لاس، روستای کمسار، استخر طبیعی چماچا بخشی از جاذبه های طبیعی این منطقه زیبا می باشد.
ضمنا توجه داشه باشید که سرویس بهداشتی و حمام در حیاط و با فاصله حدود 10 متری از کلبه قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو