چشم انداز تراس

اجاره سوئیت مبله در جواهرده - سلمل - طبقه دوم

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در جواهرده - سلمل - طبقه دوم
این سوئیت دو خوابه با ایوان دنج و چشم انداز کوه و جنگل در طبقه دوم (با حدود 25 پله دسترسی) یک ساختمان دو طبقه روی پارکینگ سه واحدی در منطقه روستایی و سرسبز سلمل واقع شده که تا منطقه توریستی جواهرده کمتر از 3 کیلومتر و تا شهر رامسر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.
ساختمان در شیب ملایمی از زمین قرار گرفته است که محیط اطراف آن با دیوار محصور شده و میزبان در طبقه همکف همین اقامتگاه سکونت دارد لذا دروازه ورودی و حیاط با میزبان و مهمانان سوئیت مجاور (در طبقه اول) بطور مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.
مهمانان گرامی می توانند با پیمودن حدود 200 متر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشند.
کیفیت خطوط تلفن برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت بصورت 4g می باشد.
آب لوله کشی در این منطقه کیفیت لازم برای آشامیدن را ندارد لذا توصیه می شود آب معدنی به همراه داشته باشید همچنین اقامتگاه فاقد لوله کشی گاز شهری می باشد و سوخت آن برای پخت و پز از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
لازم به ذکر است حدود 200 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه بصورت خاکی می باشد و 20 متر آخر آن نیز تا در اصلی ساختمان بتن ریزی شده است.
آبشار و چشمه های طبیعی، جاده های پر پیچ و خم، دره های مه آلود، بازار سنتی با صنایع دستی و خوراکی های خوشمزه، تله کابین و ساحل دریا بخشی از جاذبه های منحصر به فرد روستای سلمل و شهر رامسر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو