فضای داخلی سوئیت

سوئیت نزدیک میدان تکسیم استانبول - طبقه اول

درباره اقامتگاه

رزرو سوئیت نزدیک میدان تکسیم استانبول
این سوئیت مبله بدون اتاق خواب (استودیو) مجهز به وای فای رایگان در طبقه اول (با 10 پله دسترسی) یک آپارتمان 4 طبقه 9 واحدی در منطقه بی اغلو شهر استانبول با فاصله حدود 300 متری خیابان استقلال و میدان تکسیم و 1/5 کیلومتری اسکله کاپاتاش واقع شده است.
سوئیت در قسمت اروپایی نشین استانبول واقع شده است که دارای پذیرایی با تخت دونفره، آشپزخانه (با امکانات آشپزی) و حمام با سرویس فرنگی است.
میزبان در طبقه همکف حضور دارد و جهت تامین امنیت بیشتر، ورودی ساختمان و راهروها مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
خدمات دارای هزینه اقامتگاه عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی، تورهای گردشگری، مترجم، کرایه اتومبیل که در صورت تمایل با هماهنگی میزبان قابل استفاده است.
این ساختمان فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و مهمانان عزیز می توانند از محوطه خیابان و یا پارکینگ عمومی در چند قدمی آپارتمان استفاده نمایند، ضمنا مترو و بی آرتی، فروشگاههای مواد غذایی، رستوران و نانوایی در فاصله حدود 400 متری در دسترس است.
بی اغلو یکی از جذاب ترین منطقه های شهر استانبول می باشد که تجربه پیاده روی لذت بخش و خریدهای هیجان انگیز، رستوران و کافی شاپ های مدرن و سنتی با غذاهای خوشمزه و معروف خیابان استقلال بخشی از تفریحات سفر می باشد.
اسکله گالاتاپورت، برج گالاتا، کلیسای چوار، هفت برج، مسجد ایاصوفیه، جزیره بیوک آدا، پارک آبی دیالند نیز از دیگر جاذبه های تفریحی و دیدنی استانبول زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو