پذیرایی

اجاره هتل آپارتمان در شیراز - ۳ تخته

درباره اقامتگاه

اجاره هتل آپارتمان در شیراز - 3 تخته
این سوئیت یکخوابه مستر در طبقات اول تا ششم یک ساختمان 6 طبقه 24 واحدی دارای آسانسور و پارکینگ مسقف، اینترنت رایگان (در لابی) و نگهبانی 24 ساعته در یک هتل آپارتمان در منطقه 8 شیراز واقع شده است.
سوئیت دارای سالن نشیمن، آشپزخانه، یک اتاق خواب و یک تخت دو نفره، یک تخت یک نفره و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با حمام می باشد، همچنین از مشاعات این مجموعه می توان به لابی، راهرو و پارکینگ مجموعه اشاره کرد.
واحد پذیرش 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر مشاعات و پارکینگ اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 2 کیلومتری اقامتگاه استفاده نمایند.
آنتن دهی تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد، همچنین اینترنت وای فای به صورت رایگان در اختیار مهمانان گرامی قرار می گیرد.
از جمله جاذبه های تاریخی و مناطق گردشگری این شهر زیبا می توان به باغ ارم شیراز، حمام وکیل، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان زند، حافظیه، آرامگاه سعدی، باغ عفیف آباد، شاهچراخ، بوستان آزادی و بوستان انقلاب و ... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو