سوئیت در بجنورد - سه تخت - ط ۳

سوئیت در بجنورد - سه تخت - ط ۳

درباره اقامتگاه

سوئیت در بجنورد - سه تخت - ط 3
این سوئیت نقلی 40 متری مستر با ظرفیت حداکثری سه نفر در طبقه سوم یک مجموعه اقامتی (30 واحدی) با دسترسی حدود 5 پله ،استخر سانسی و ساختمانی سه طبقه آسانسوردار در شهر بجنورد و در محیطی شهرکی واقع شده است.
این سوئیت که فاقد امکانات پخت و پز است شامل سه تخت یک نفره و حمام با سرویس فرنگی می باشد، همچنین اقامتگاه فاقد میز ناهار خوری است.
از مشاعات این مجموعه می توان به رستوران ، لابی، کافی شاپ با تراسی دلباز، محوطه و سرویس ایرانی اشاره کرد، همچنین استخر عمومی اقامتگاه با پرداخت هزینه و هماهنگی جداگانه با میزبان در اختیار مهمانان است.
محوطه دلباز مجموعه مجهز به دوربین مداربسته با سایر مهمانان به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین مجموعه داری واحد پذیرش 24 ساعته است و ساختمان نیز نگهبان 24 ساعته دارد.
لاندری و سرو صبحانه، ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه توسط مجموعه امکان پذیر است.
برای تهیه مایحتاج روزانه فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 100 متر است.
لازم به ذکر است که آب لوله کشی اقامتگاه از طریق چاه تامین می گردد لذا به مهمانان گرام توصیه می شود که آب معدنی به همراه داشته باشند.
آنتن دهی تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد، همچنین وای فای رایگان نیز در قسمت لابی برای مهمانان قابل استفاده است.
گردشگاه باباامان و بش قارداش، آبشار حمید بجنورد، دره بازخانه، عمارت سردار مفخم، چشمه آبگرم ایوب پیغمبر از جاذبه های دیدنی شهر بجنورد می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو