استخر

خانه ساحلی استخردار در قشم - همکف

درباره اقامتگاه

اجاره خانه ساحلی استخردار در قشم - همکف
این خانه ساحلی دو خوابه که یک اتاق خواب آن مستر است با صبحانه رایگان به همراه استخر روباز آبسرد در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه و دو واحدی با فاصله ای نزدیک به ساحل دریا در یک مجموعه گردشگری 22 واحدی در جزیره زیبای قشم واقع شده است.
واحد دارای پذیرایی، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز، دو اتاق خواب، حمام با سرویس فرنگی و فاقد سرویس ایرانی می باشد.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور است و هر واحد دارای دروازه ورودی جداگانه می باشد، همچنین به منظور برقراری و حفظ امنیت نگهبان به صورت 24 ساعته در واحد نگهبانی این مجموعه اقامتی مستقر است.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان در داخل واحد سرو می شود و امکان سفارش ناهار نیز در صورت هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
در نظر داشته باشید آب لوله کشی اقامتگاه از طریق مخزن تامین می گردد، لذا توصیه می شود مهمانان گرامی جهت آشامیدن با خود آب معدنی همراه داشته باشند، همچنین سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود یک کیلومتری اقامتگاه استفاده نمایند.
لطفا توجه داشته باشید سوخت مصرفی سوئیت از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
قشم بزرگترین جزیره ایران می باشد که در استان هرمزگان و در دل خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است. این جزیره زیبا به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی، گردشگری و تجاری سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو