نمای اقامتگاه

ویلا چوبی در دل جنگل رضوانشهر - ارده - طبقه ۲

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا چوبی در دل جنگل رضوانشهر - ارده - طبقه 2
این ویلا چوبی یکخوابه به همراه جکوزی، آلاچیق، ایوان و حیاطی دلباز و چشم انداز زیبای کوه در دل جنگل های تالش در طبقه دوم (با دسترسی حدود 13 پله) یک ساختمان دو طبقه دو واحدی در روستای خوش آب و هوای ارده واقع شده است که تا رضوانشهر حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
مجموعه اقامتی که اطراف آن با فنس محصور شده است در محیط بکر جنگلی واقع شده و مهمانان می توانند با توجه به دری که در محوطه قرار دارد به این محیط سرسبز و رودخانه نزدیک به اقامتگاه دسترسی داشته و از طبیعت دلنواز منطقه نهایت بهره را ببرند.
این ویلا چوبی دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب مستر، حمام با سرویس فرنگی می باشد و سرویس ایرانی در حیاط تعبیه شده است.
سرایدار در همسایگی سکونت دارد، همچنین میزبان نیز در برخی از مواقع در محوطه حضور دارد و حیاط و سرویس ایرانی به صورت مشترک با مهمانان دیگر قابل استفاده است، مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 500 متری اقامتگاه استفاده نمایند، همچنین در نظر داشته باشید که سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت در ایرانسل به صورت 4g و در همراه اول ضعیف می باشد.
لازم به ذکر است حدود 500 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی می باشد ولی قابل تردد با انواع خودرو است.
از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به آبشار ویسادار، ساحل گیسوم، جاده پونل به خلخال، قلعه امیر ساسان و ... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو