بهار و تابستان

اجاره خانه در رامسر - جنت رودبار - ط دوم

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در رامسر - جنت رودبار - طبقه دوم
اقامتگاه بوم گردی در شمال این منزل باصفا و با حال با دو اتاق خواب و سرویس بهداشتی و آشپزخانه مستقل و با تراسی بزرگ و دلباز و با چشم اندازی زیبا در طبقه اول یک ساختمان یک طبقه واقع شده است.
این خانه روستایی در منطقه ییلاقی و کوهستانی جنت رودبار رامسر واقع شده که دارای طبیعتی زیبا, چشمه ها, آب و هوایی خنک و شاید سرد در فصل گرم میباشد.
با توجه به شرایط جوی محیط جهت رفاه حال مهمانان در فصل سرد امکان پذیرش وجود ندارد.
این خانه روستایی در فاصله 50 کیلومتری از رامسر با فاصله زمانی یکساعته از شهر رامسر و همچنین از تنکابن واقع شده که 3700 متر در انتهای جاده در داخل روستا فقط خاکی بوده و بقیه این مسیر آسفالته میباشد.
در این خانه روستایی وعده های صبحانه , نهار و شام با انواع غذاهای محلی نظیر مرغ شکم پر، سبزه پلو با ماهی، مرغ ترش شمالی، میرزا قاسمی و... با مواد ارگانیک و کیفیت خانگی با اطلاع قبلی پخت میشود که لیست غذاها و قیمت در اقامتگاه موجود است.
مهمانان میتوانند در باغ بزرگ این خانه روستایی که انواع سبزیجات محلی و گیاهان وحشی روییده است با لباسهای محلی عکاسی کنند و همچنین از بازار محلی اطراف نیز بهره ببرند.
لطفا قبل از اجاره اقامتگاه برای سفر در فروردین ماه در نظر داشته باشید منطقه کوهستانی می باشد و امکان بارش برف هم دارد و جاده به دلیل بارش های زمستانی و خاکی بودن داخل محل کمی نامساعد است و تا اواسط فروردین تعمیر میشود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو