رزرو اقامتگاه بوم گردی در رشت - اتاق کامپوره

رزرو اقامتگاه بوم گردی در رشت - اتاق کامپوره

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در رشت
این اتاق با ظرفیت حداکثر 5 نفر یکی از اتاق های این اقامتگاه بوم گردی می باشد که با معماری زیبای محلی گیلان در سقالکسار رشت واقع شده است.
اتاق در طبقه اول و دارای یک تخت دو نفره و سه رخت خواب سنتی می باشد که سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی دارد ولی آشپزخانه و محوطه اقامتگاه به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شودو امکان سفارش وعده های غذایی محلی مانند: باقالی قاتوق، ماهی کولی، بادمجان شکم پر و ...( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی از رستورانی بیرون از اقامتگاه وجود دارد.
این بوم گردی از دریاچه زیبای سقالکسار حدود 700 متر فاصله دارد ، دریاچه ای که با ارتفاع 64 متر بالاتر از سطح دریا و با 15 هکتار وسعت پشت یک سد خاکی ایجاد شده است که باعث ایجاد یک طبیعت فوق العاده در اطراف آن شده بطوری که مقصد گردشگری خیلی از گیلانی ها به شمار می آید ، همچنین شهر فومن ، موزه میراث روستایی گیلان ، آبشار دود وَزن و . . . نیز در فاصله 20 تا 30 دقیقه ای با ماشین از این اقامتگاه بوم گردی در دسترس شما است.
فاصله 15 کیلومتری این اقامتگاه از رشت نیز باعث شده که بتوانید از امکانات شهری نیز براحتی استفاده کنید.
در نظر داشته باشید که اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد.
آنتن دهی و نت برای همراه اول و ایرانسل تا حد مطلوبی در دسترس می باشد.
محوطه بیرونی اقامتگاه و کوچه ی منتهی به آن با دوربین مدار بسته کنترل می شود و میزبان به صورت 24 ساعته در اقامتگاه حضور دارد ، همچنین مسیر رسیدن به اقامتگاه کاملا آسفالت است و محدوده اقامتگاه از 4 طرف محصور می باشد و سوپرمارکت و نانوایی نیز در فاصله 300 متری در دسترس شماست.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو