نمای کلی

کلبه جنگلی در تنکابن - اتاق ۱ - منظره دریا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در تنکابن - اتاق 1 - منظره دریا
این کلبه جنگلی کاهگلی با حیاط زیبا و تراس نقلی در طبقه دوم یک خانه سنتی و در ارتفاعات تنکابن با چشم اندازی بی نظیر سرسبز و ابدی با وسعت 80 کیلومتر از کوهستان‌، جلگه و دریا واقع شده است.
این اتاق زیبای 13 متری با ظرفیت 4 نفر در کنار اتاق های دیگر این مجموعه اقامتی مهیای استفاده میهمانان می باشد و محیط اطراف حیاط سرسبز آن که با فنس و سیم خاردار محصور می باشد به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد، همچنین مجموعه دارای یک نگهبانی 24 ساعته مستقر در محیط هم می باشد، به علاوه این کلبه سنتی با پیمودن حدود 6 پله دسترسی است.
اتاق های این مجموعه فاقد حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه اختصاصی می باشند اما حمام و سرویس بهداشتی مجموعه در حیاط آن واقع شده و مجموعه یک آشپزخانه عمومی که به صورت مشترک در اختیار میهمانان است، دارد.
میهمانان این مجموعه با صبحانه رایگان میزبان پذیرایی می شوند (8 تا 10 صبح) و امکان سفارش غذا برای ناهار و شام با سفارش غذای محلی نظیر مرغ ترش، کباب ترش، جوجه کباب، میرزا قاسمی، با قالا قاتق با در خواست قبلی و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 کیلومتر فاصله از اقامتگاه ممکن است و 2 کیلومتر انتهایی مسیر این مجموعه به صورت خاکی می باشد اما این میسر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو