فضای مشترک با دیزاینی سنتی و دل نشین

اجاره سوئیت در اصفهان - واحد ۲

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در اصفهان - واحد 2
این سوئیت مبله با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در طبقه همکف یک هتل آپارتمان سه طبقه هفت واحدی با لابی، دوربین مداربسته، اینترنت رایگان و نگهبانی (بدون آسانسور) در شهر اصفهان و با فاصله نزدیک از بیمارستان خورشید واقع شده است.
این هتل آپارتمان به صورت یک واحد در طبقه منفی صفر، این سوئیت بدون خواب در طبقه همکف، دو سوئیت در طبقه اول و دو سوئیت در طبقه دوم به همراه یک سوئیت vip در طبقه سوم مهیای استفاده میهمانان می باشد و محیط آن به دوربین مداربسته مجهز است و داراری نگهبانی 24 ساعته است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد اما محیط اطراف حیاط آن برای پارک خودرو از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد، همچنین پارکینگ عمومی در فاصله 3 دقیقه ای از اقامتگاه قرار دارد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 50 متر فاصله از ساختمان میسر می باشد و تا میدان نقش جهان (میدان امام) ،بازار اصفهان، عالی قاپو، کاخ چهلستون 3 دقیقه پیاده‌روی و از سی و سه پل، پل خواجو و...حداکثر 5 رانندگی فاصله دارد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است.
میدان نقش جهان، مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، منار جنبان، پل خواجو، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک و... بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی است.
خدمات بهداشتی مجموعه مانند هتل ها میباشد و در صورت نیاز، روزانه ملحفه به درخواست مهمانها تعویض میشود و صابون، شامپو و دستمال توالت در اختیار مهمانها قرار میگیرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو