اتاق ۷

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان - ۷

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان - 7
این اتاق با حداکثر ظرفیت 8 نفر یکی از اتاق های این مجموعه بوم گردی است که در بافت قدیم شهر ورزنه واقع شده و در فاصله حدود 110 کیلومتری از شهر اصفهان قرار دارد.
اتاق 20 متری دارای 8 عدد سرویس کف خواب سنتی، شوفاژ و کولر آبی می باشد، همچنین اتاق فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی و یخچال است و از مشاعات مجموعه آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز، سرویس ایرانی و حمام عمومی و محوطه دلنشین مجموعه می باشد که به صورت مشترک استفاده می شود.
در این مجموعه بوم گردی سفارش انواع وعده های غذایی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
قابل ذکر است مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی جلوی اقامتگاه فضای کافی جهت پارک خودرو را دارد، ضمنا مجموعه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به محوطه حیاط می باشد.
میهمانان گرامی می توانند با حدود 5 دقیقه پیاده روی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و اقلام مصرفی خود را تهیه کنند، به علاوه کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
دسترسی آسان به کویر زیبای ورزنه و دیگر جاذبه های این منطقه همچون گاوچاه، آسیاب شتر، برج کبوتر خانه و ... از دیگر ویژگی های این مجموعه بوم گردی می باشد و همچنین تورهای گردشگری برای بازدید از مکانهای دیدنی و تاریخی اطراف نیز برگزار می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو