رزرو هاستل در اصفهان - اتاق بانوان

رزرو هاستل در اصفهان - اتاق بانوان

درباره اقامتگاه

رزرو هاستل در اصفهان - اتاق بانوان
این اتاق 16 متری به ظرفیت 10 نفر و پنج تخت دو طبقه در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه دارای حیاط و اینترنت رایگان در منطقه ای دنج و آرام و در اصفهان واقع شده است.
ساختمانی که اقامتگاه در آن واقع شده در اصل یک هاستل می باشد که در طبق منفی صفر آن یک سوئیت واقع شده و میزبان در طبقه همکف آن سکونت دارد، همچنین یک منزل مبله چهار خوابه در طبقه اول ساختمان قرار دارد و چهار اتاق نیز به صورت هاستل در طبقه دیگر همین ساختمان مهیای استفاده میهمانان می باشد.
اتاق های این اقامتگاه فاقد حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه اختصاصی می باشند، اما سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام در همین طبقه به صورت مشترک مهیای استفاده میهمانان می باشد، همچنین امکان پخت و پز غذا نیز در آشپزخانه عمومی مجموعه وجود دارد.
میهمانان این اتاق از امکاناتی مثل کمد شخصی، پریز برق و چراغ مطالعه نیز بهره‌مند هستند.
اتاق ها فاقد ماشین لباسشویی هستند اما امکان شست و شوی لباس با هماهنگی میزبان و با پرداخت هزینه جداگانه در لاندری مجموعه میسر می باشد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد اما محیط اطراف آن که به دوربین مداربسته مجهز است برای پارک خودرو از امین مطلوبی برخوردار است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و فاصله کمی از سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون و ... دارد که با 5 تا 10 دقیقه رانندگی از اقامتگاه دسترسی به آن ها میسر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
میدان نقش جهان، مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، منار جنبان، پل خواجو، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک و... بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو