رزرو هتل سنتی در کاشان - شاهنشین

رزرو هتل سنتی در کاشان - شاهنشین

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان
این اتاق چهار تخته با چیدمانی سنتی و قدیمی و البته با امکانات رفاهی کامل در این هتل سنتی واقع شده.
خدمات هتل شامل سرو صبحانه رایگان،اینترنت رایگان کتابخانه،روم سرویس و اتاقها دارای تجهیزات کامل هتلی می باشند. هتل سنتی خادمی با کادری مجرب و محیطی امن و آرام آماده خدمات رسانی به میهمانان گرامی می باشد.
هتل سنتی خادمی کاشان با قدمت 200 ساله پس از بازسازی با حفظ ساختار سنتی, معماری اصیل ایرنی را نمایش می دهد. این هتل دارای 11 اتاق اقامتی با ظرفیت جمعا 40 نفر آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی می باشد. سبک این خانه باغ، اعیانی گودال باغچه ای دارای اتاق های سه دری و شاه نشین در دو طبقه، سرداب با اشیاء قدیمی، مطبخ، هشتی ورودی، ایوان تابستانی، ایوان زمستانی، حوض خانه و حیاط اندرونی سرسبز مشرف به آب نما با درخت سرو 200 ساله است. هتل در یکی از محله های اصیل و قدیمی کاشان به نام محله میرزا تقی خان واقع شده است. محله مذکور دارای بناهای تاریخی بی نظیری همچون گذرهای آب انبار خان، تقی خان، سرفره، میرآفتاب، چهارسوک و حمام حاج شیخ می باشد. همچنین آب انبارهایی نظیر آب انبار خان، سرفره و کوشک صفی نیز در نزدیکی این هتل هستند. به علاوه هتل افتخار همجواری با مساجد تاریخی آقابزرگ و حاج شیخ، همچنین بقعه خواجه تاج الدین و نخل تاریخی سرفره را دارد. از دیگر مزایای بخصوص هتل استقرار آن در بافت قدیمی کاشان و همجواری با خانه های تاریخی مانند خانه بروجردیها، طباطبایی ها، عباسی ها، دیوار و قلعه و یخچال های سلجوقی، مسجد و مدرسه آقابزرگ، مدرسه تاریخی پروین، حمام سلطان میر احمد و همچنین بازار سنتی کاشان است که هر یک از این بناها همچون نگینی بر تارک شهر کاشان می درخشند.
نکته: مهمانانی که امکان تردد از راه پله را ندارند, قبل از رزرو با "پشتیبانی جاجیگا" تماس بگیرند که در صورت امکان اتاق همکف دراختیارشان قرار گیرد

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو