اکولوژ مزرعه قوها لاهیجان - کلبه چوبی دوبلکس

اکولوژ مزرعه قوها لاهیجان - کلبه چوبی دوبلکس

درباره اقامتگاه

اکولوژ مزرعه قوها لاهیجان - کلبه چوبی دوبلکس
این کلبه چوبی دوبلکس یکخوابه در مجموعه گردشگری مزرعه قوها با چشم انداز جنگل در روستای کوبیجار واقع شده است که تا شهر لاهیجان حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه چوبی (با حدود 4 پله دسترسی) به صورت دوبلکس می باشد و طبقه اول دارای پذیرایی، آشپزخانه (فاقد اجاق گاز) و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و طبقه بالا دارای یک اتاق خواب بدون درب به همراه تراس رو به جنگل می باشد .
همچنین به جز سرویس فرنگی داخل کلبه، در محوطه مجتمع سرویس ایرانی عمومی موجود است.
محوطه اطراف مجموعه با دیوار محصور و جهت برقراری امینت، مجموعه دارای پذیرش، نگهبان 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد.
کلبه دارای وای فای رایگان است که بطور روزانه تا 3 گیگ برای میهمانان گرامی شارژ می گردد، همچنین لازم به ذکر است اپراتور همراه اول در این مکان فاقد آنتن و پوشش اینترنت می باشد.
موارد رایگان این مجتمع اقامتی شامل : تور مزرعه قوها، صبحانه، استخر در سانس عمومی، ماهی درمانی در سانس عمومی، باشگاه ورزشی، مینی گلف و لابیرنت های شمشادی (هزارتو) و موارد شامل هزینه مجتمع عبارت اند از : استخر، ماهی درمانی خصوصی، رستوران، کافی شاپ و ... می باشد.
این مجتمع علاوه بر محیط جنگلی و بکر، با الگوبرداری از مجموعه های گردشگری موفق خارجی طراحی شده است و شامل چندین کلبه و سوئیت های اقامتی مجهز در پیرامون یک باغ زیبا با مناظر چشم نواز مملو از درختان و گیاهان کم نظیر، گل های رنگارنگ و پرندگان زیبا که اکثرا غیر بومی بوده و از مناطق مختلف دنیا جمع آوری شده اند می باشد که بی شک محیطی دل انگیز، آرام و رویایی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو