پذیرایی

اجاره آپارتمان مبله در نوبنیاد کیش - طبقه دوم

درباره اقامتگاه

اجاره آپارتمان مبله در نوبنیاد کیش - طبقه دوم
این آپارتمان مبله در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه و دارای آسانسور در فاصله حدود 14 کیلومتری فرودگاه و در منطقه نوبنیاد کیش واقع شده است.
محوطه اقامتگاه محصور است و به منظور برقراری و حفظ امنیت اقامتگاه به دوربین مداربسته مجهز شده است که مشاعات را پوشش می دهد.
در نظر داشته باشید آب لوله کشی اقامتگاه از طریق مخزن 500 لیتری تامین می گردد، لذا توصیه می شود مهمانان گرامی جهت آشامیدن با خود آب معدنی همراه داشته باشند، همچنین سوخت مصرفی ساختمان از طریق کپسول گاز مایع تامین می گردد.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه، دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی با پیمودن مسافتی در حدود 100 متر ممکن است، همچنین در این اقامتگاه خدمات گردشگری مانند : اجاره خودرو ، تورهای جزیره گردی و . . . نیز با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی ارائه می‌شود.
کیفیت آنتن دهی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش شبکه اینترنت نیز به صورت 4g می باشد.
از جمله مناطق گردشگری جزیره کیش علاوه بر مراکز خرید و سواحل و تفریحات آبی می توان به کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره اشاره نمود.
فاصله این ویلا تا اسکله تفریحی میرمهنا در حدود 3 کیلومتر، شهر زیر زمینی کاریز در حدود 4 کیلومتر، شهر باستانی حریره در حدود 5 کیلومتر و کشتی یونانی در حدود 9 کیلومتر می باشد.
همچنین فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی در حدود 50 متر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو