اجاره ویلا دوبلکس در لیمه سرا - سرولات

اجاره ویلا دوبلکس در لیمه سرا - سرولات

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس سه خوابه در لیمه سرا - سرولات
این ویلا دوبلکس سه خوابه در منطقه جنگلی با ویو بسیار بکر و رویایی در روستای لیمه سرا و در فاصله 7 کیلومتری با مرکز شهر چابکسر واقع شده است.
اگر به چابکسر سفر کنید علاوه بر اینکه فرصت بازید از روستاهای بی نظیر آن را دارید ، فرصت تست کردن غذاهای بی نظیر رستوران خاور خانم و خرید نهال مرکبات ، برنج و ماهی سفید را هم دارید.
این ویلای دوبلکس با حیاط بسیار بزرگ که دو درب ورودی از دو سمت آن به ویلا در دسترس است به صورت سالن پذیرایی ، آشپزخانه ، تراس و سرویس بهداشتی (فرنگی و ایرانی) در طبقه اول و سه اتاق خواب ، تراس ، سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) و حمام در طبقه دوم آماده استفاده میهمانان است.
همچنین میزبان اقامتگاه در واحد سرایداری مستقر در حیاط ویلا و سوئیت طبقه اول آن به صورت تمام وقت مستقر می باشد ، به علاوه حیاط بزرگ و سرسبز این ویلا به طور کامل با دیوار بلندی که از بیرون مشرف نیست محصور است.
نکته مهم بعدی اینکه آب لوله کشی ساختمان از چشمه ای تأمین می شود که آب آن قابل شرب است اما پیشنهاد می شود میهمانان آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشند.
لازم به ذکر است 50 متر انتهایی مسیر اقامتگاه به صورت سیمانی است و مسیر اقامتگاه در تمام فصول سال باز و قابل دسترسی خواهد بود.
فاصله ویلا تا روستای اطراف اندک است که تا چشمه دمکش و اوشیان حدود 12 کیلومتر و تا قلعه بندبن حدود 30 کیلومتر فاصله دارد ، همچنین دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت از ویلا تنها با حدود 5 دقیقه پیاده روی ممکن است.
ضمنا کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول برای مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت 3G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو