نما اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان - اتاق ۱۱۱

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان
این اتاق با ظرفیت دو نفر در طبقه همکف یک هتل سنتی در شهر تاریخی و زیبا کاشان واقع شده است.
اتاق دارای دو تخت تکنفره ، یخچال ، اینترنت WiFi رایگان ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
کاشان به عنوان یکی از مهم‌ ترین شهرهای استان اصفهان ، به دلیل آب و هوای مطلوب و مناسب خود تقریبا در اکثر ایام سال می‌تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد. از جاذبه های این شهر تاریخی می توان به : خانه طباطبایی ، کاروانسرا امین دوله ، تپه تاریخی سیلک ، حمام و باغ تاریخی فین و . . . اشاره کرد.
همچنین می توانید با طی مسافت 500 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
این هتل سنتی در یک خانه تاریخی با معماری سنتی و قدیمی با یک حوض زیبا در وسط حیاط تاسیس شده است که فضا دلپذیری برای اقامت شما فراهم می آورد.
در محوطه اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و اقامتگاه نیز دارای نگهبانی می باشد ، همچنین در محوطه هتل سنتی جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی تخت های سنتی تعبیه شده است.
لازم به ذکر است با توجه به قرارگیری مجموعه در بافت قدیمی باید خودرو خود را در کوچه های مجاور (در فاصله حدود 50 تا 100 متری) پارک نمایید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو