اجاره اتاق شاه نشین در هتل سنتی کاشان - زیرهمکف

اجاره اتاق شاه نشین در هتل سنتی کاشان - زیرهمکف

درباره اقامتگاه

اجاره اتاق شاه نشین در هتل سنتی کاشان
این اتاق با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های موجود در طبقه زیرهمکف یک خانه سنتی مرمت شده و دلنشین است که در بافت قدیمی و نزدیک به بازار شهر زیبا و توریستی کاشان واقع شده است.
دسترسی به اتاق با طی نمودن حدود 20 پله به سمت پایین امکان پذیر است که دارای یک تخت دبل، یک تخت سینگل، سرویس کف خواب، یخچال، وای فای رایگان، تراس، حمام با سرویس فرنگی اختصاصی است و مشاعات ساختمان نیز شامل تراس بزرگ در طبقه همکف، حیاط با صفا با حوض خانه و میز و صندلی می باشد که فضا برای دورهمی و شب نشینی مهیا است.
ورودی و محوطه اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته و اقامتگاه دارای نگهبان و سرایدار 24 ساعته می باشد.
اقامتگاه دارای صبحانه رایگان است و امکان سفارش انواع غذای خانگی برای وعده صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با 50 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است اما جلوی درب اقامتگاه و کوچه های همجوار فضای کافی برای پارک خودرو موجود است.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
کاشان با برخورداری از معماری منحصر به فرد و اصیل ایرانی، خانه های تاریخی، کوچه های دنج و باریک و با برگزاری آیین های کهن که گلاب گیری در فصل های اردیبهشت تا خرداد یکی از جذاب ترین این مراسمات می باشد همواره مورد توجه گردشگران و توریستان داخلی و خارجی قرار گرفته است.
بازارهای سنتی، باغ فین، بازار سنتی، تپه سیلک، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، حمام سلطان میر احمد، نیاسر و قمصر بخشی دیگر از جاذبه های اسن شهر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان