ویوی دریا از تراس دنج اقامتگاه

سوئیت در سورخانی رامسر - تراس دار

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت یکخوابه در سورخانی رامسر - تراس دار
این سوئیت مبله بدون اتاق خواب در طبقه اول یک ساختمان یک طبقه در منطقه جنگلی سورخانی واقع شده است که تا تله کابین رامسر حدود 500 متر فاصله دارد.
سوئیت دارای پله های چوبی، تراسی دنج با چشم انداز دریا و جنگل، پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب و حمام و سرویس فرنگی می باشد.
از مزیت های سوئیت نزدیکی به دریا و جنگل است بطوریکه با 50 متر پیاده روی در دل جنگل و با 700 متر به ساحل دریا دسترسی خواهید داشت.
اقامتگاه دارای کوچه اختصاصی می باشد که امکان پارک خودرو به صورت روباز در آن امکان پذیر است.
ورودی اقامتگاه نیز مجهز به دوربین مداربسته و میزبان در طبقه همکف سکونت دارد. همچنین با 3 کیلومتر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
این اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان است و پوشش اینترنت تلفن همراه در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
اقامتگاه بین دو شهر چابکسر و رامسر واقع شده است بنابراین با رزرو این اقامتگاه علاوه بر لذت بردن از آب و هوای مطبوع این منطقه، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های ساحلی و جنگلی هر دو شهر خواهید داشت.
ساحل دریا با تفریحات آبی، تله کابین و شهربازی رامسر، منطقه توریستی سرولات ییلاق جواهرده، جنگل زیبا دالخانی بخشی از جاذبه های این مناطق گردشگری می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو