سالن پذیرایی ومبلمان سلطنتی ومیز نهار خوری با محیط تمییز

اجاره آپارتمان مبله در مشهد - ط۴

درباره اقامتگاه

اجاره آپارتمان مبله یکخوابه در مشهد
این منزل مبله یکخوابه در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه با آسانسور و پارکینگ مسقف و در فاصله حدود 3 کیلومتری از حرم امام رضا (ع) واقع شده است.
در طبقه اول این ساختمان یک سالن اجتماعات واقع شده که امکان برگزاری اجتماعات و مراسمات را به صورت رایگان و تنها با هماهنگی میزبان در اختیار میهمانان قرار میدهد.
در این اقامتگاه امکان سفارش غذاهایی نظیر کوفته تبریزی، چلو ماهیچه، دیزی سنگی، چلو کباب کوبیده و . . . با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
محیط اطراف پارکینگ، راه پله و در ورودی اقامتگاه به دوربین مداربسته مجهز می باشد و دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 50 متر فاصله از اقامتگاه ممکن است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
مشهد با توجه به قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) سالانه زائران و گردشگران زیادی را از سراسر کشور و سایر کشورهای مسلمان همسایه به خود جذب می نماید.
همچنین استفاده از روف گاردن با پرداخت هزینه مجزا برای میهمانان گرامی امکان پذیر می باشد.
در این اقامتگاه با پرداخت هزینه مجزا و هماهنگی از قبل ترانسفر فرودگاهی و تور گردشگری مشهد، کلات نادر، قدمگاه امام هشتم علیه السلام، چشمه آب معجزه امام هشتم علیه السلام، قدیمترین حسینیه چوبی مشهد، زیارت فضل بن شادان در نیشابور، دیدنیهای نیشابور با ماشین سانتافه و سرآشپز بین المللی همراه پزشک متخصص امکان پذیر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو