نمای ویلا

اجاره ویلا تریبلکس استخردار در نور - عباسا

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا تریبلکس استخردار در نور - عباسا
این ویلا تریبلکس چهار خوابه که سه اتاق خواب مستر دارد با حیاطی زیبا و دلنشین به همراه امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده آبگرم، جکوزی، آتشدان، برکه، آبنما و زمین بازی در روستای خوش آب و هوای عباسا واقع شده است که با شهر نور حدود 6 کیلومتر فاصه دارد.
ویلا تریبلکس در طبقه همکف به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، میز شطرنج، استخر و جکوزی، سرویس ایرانی مشترک با سرویس فرنگی، حمام در استخر و در طبقه اول دارای سالن نشیمن، سرویس ایرانی مشترک با سرویس فرنگی، دو اتاق خواب مستر به همراه سرویس فرنگی مشترک با حمام، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، میز ایرهاکی و تراس است و در طبقه دوم نیز به صورت سالن نشیمن، سرویس فرنگی مشترک با حمام، میز بیلیارد، دو اتاق خواب ( یک اتاق خواب مستر )، سرویس فرنگی مشترک با حمام در اتاق خواب مستر، روف گاردن با چشم اندازی دلنواز و همچنین در طبقه آخر دارای شاهنشین با ویو 360 درجه به همراه یک تشک خوش خواب دو نفره می باشد.
محیط اطراف حیاط دلباز اقامتگاه با دیوار بلند محصور شده و جهت امینت بیشتر دوربین مداربسته محوطه حیاط را تحت پوشش قرار می دهد.
اتاق کاهگلی موجود در حیاط در فضایی باصفا با امکاناتی نظیر لباس سنتی و امکان عکاسی شرایط مناسبی را در دورهمی هایتان فراهم کرده است.
قابل ذکر است سفارش انواع غذای محلی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
گفتنی است میهمانان گرامی می توانند با حدود 5 دقیقه پیاده روی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه نمایند.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای ایرانسل و همراه اول به صورت 4g می باشد، ضمنا ویلا مجهز به وای فای است که رایگان در اختیار میهمانان عزیز قرار می گیرد.
آبشار آب پری، دریاچه الیمالات، پارک جنگلی نور، روستای لاویج و آبشار سیسنگان تنها بخشی از جاذبه های این شهر زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو