اجاره کلبه چوبی در فیروزکوه - فرح آباد

اجاره کلبه چوبی در فیروزکوه - فرح آباد

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در فیروزکوه - فرح آباد
این کلبه چوبی یکخوابه با حیاطی دلباز و درختکاری شده و چشم انداز بی نظیر کوه در میان باغ سرسبز مزین به درختان میوه در محیطی امن و آرام در مجاورت رودخانه در روستای فرح آباد واقع شده است که تا فیروزکوه حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه به صورت دوبلکس است و طبقه پایین دارای پذیرایی و حمام مشترک با سرویس ایرانی و طبقه بالا دارای یک اتاق خواب بدون در و تراس می باشد.
اطراف حیاط مجموعه بوم گردی با دیوار محصور است و فواصل بین کلبه ها فاقد حصار می باشد و واحد سرایداری 24 ساعته در محوطه مستقر است.
وجود میز و نیمکت چوبی در تراس اختصاصی کلبه، فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است. قابل ذکر است استفاده از آلاچیق و تختهای سنتی تعبیه شده در کنار رودخانه در محوطه اقامتگاه بوم گردی برای عموم آزاد است.
گفتنی است در حال حاضر برای احداث کلبه های جدید، در محوطه این اقامتگاه بوم گردی، ساخت و ساز صورت می گیرد.
امکان سفارش صبحانه، ناهار و شام نظیر ته چین، اردک شکم پر و مرغ شکم پر با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکان پذیر است.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین سوپر مارکت محلی با حدود 200 متر پیاده روی قابل دسترسی است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G و ارائه این خدمات در اپراتور ایرانسل با مشکل روبرو است.
این کلبه چوبی در دل طبیعت و در دامنه کوهستان و مجاورت رودخانه واقع شده است و با برخورداری از آب و هوای ییلاقی و خنک به همراه درختانی سر به فلک کشیده گردو و آواز خوش پرندگان دل و روح هر طبیعت‌گردی را سرشار از حس خوشایند می‌کند‌، همچنین وجود مناطق گردشگری نظیر آبشار‌، رودخانه‌، چشمه آب معدنی خمده و تنگه واشی محیط مناسبی را برای دورهمی و گذراندن اوغات فراغت ساکنین تهران و حومه فراهم آورده است.
50 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو