راهرو ورودی اقامتگاه مزین به صنایع دستی

رزرو بوم گردی در کویر مصر - آبگرم - اتاق ۳

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در کویر مصر - آبگرم - اتاق 3
این اتاق 14 متری با ظرفیت استاندارد 2 نفر و حداکثر 5 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی 7 واحدی مجهز به دوش و وان آبگرم معدنی طبیعی در محیطی امن و آرام در منطقه کویری در روستای آبگرم واقع شده است که تا شهر خوربیابانک حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق 14 متری دارای پنج سرویس کف خواب و بخاری نفتی می باشد و کولر آبی پرتابل در صورت نیاز در اختیار میهمانان گرامی قرار داده می شود.
مهمانان به صورت مشترک می توانند از آشپزخانه مرکزی (اجاق گاز، یخچال و لوازم آشپزخانه به تعداد 6 نفر) بهره ببرند و حیاط دلباز (دارای باربیکیو و اجاق گاز)، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
در این اقامتگاه سرو ناهار و شام محلی همچون کلجوش، آبگوشت با گوشت شتر، اشکنه و پلو بلغور با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در اتاق امکان پذیر است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی محصور می باشد و اطراف حیاط دلباز و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در محوطه سکونت دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی و سپوپرمارکت می باشد و بهتر است نان و اقلام مصرفی خود را از شهر یا روستای اردیب (فاصله حدود 6 کیلومتری) تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین این منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری می باشد و سوخت اقامتگاه برای گرمایش و پخت و پز توسط کپسول گاز مایع تامین می شود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل و همراه اول ضعیف می باشد.
میهمانان گرامی با رزرو این اقامتگاه، می توانند از آب گرم معدنی طبیعی به صورت رایگان در قالب دوش، وان و استخر عمومی روستا (در نزدیکی اقامتگاه ) بهره ببرند و در فضای داخل مجموعه به تماشای چشم اندازهای طبیعی و آسمان پر ستاره کویر بنشینند و چای و دمنوش آویشن رایگان بنوشند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو