نمای کلبه و حیاط جلو

کلبه سوئیسی دوبلکس در زیبا کنار - دوباج

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی سوئیسی در زیبا کنار - دوباج
این کلبه چوبی دوبلکس یکخوابه با حیاط درختکاری شده در محیط دنج و آرام روستای دوباج و با فاصله حدود 10 کیلومتری از زیباکنار واقع شده است.
کلبه به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی با حمام و یک سرویس ایرانی با حمام در طبقه پایین و با دسترسی حدود 9 پله اتاق خواب بدون درب در طبقه بالا در اختیار مهمانان گرامی می باشد.
محیط اطراف حیاط سرسبز اقامتگاه از سه طرف با دیوار بلند و یک طرف با دیوار کوتاه محصور شده و سرایدار نیز در همسایگی و خارج محوطه اقامتگاه سکونت دارد.
لوله کشی آب اقامتگاه از طریق آب چاه تامین می شود که برای مصارف شست وشو قابل استفاده است و فاقد کیفیت لازم جهت آشامیدن می باشد و میهمانان گرامی باید آب معدنی برای نوشیدن به همراه داشته باشند.
در این اقامتگاه سرو غذاهای محلی با هماهنگی از قبل و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است
سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده روی و نانوایی با حدود 3 دقیقه رانندگی از اقامتگاه برای تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت در دسترس می باشد و همچنین کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت نیز به صورت 4G است.
پارک ملی بوجاق، شهر کیاشهر با ساحل و پل چوبی، منطقه آزاد کاسپین و شهر بندرانزلی، تالاب امیرکلایه بخشی از جاذبه های قابل دسترسی از اقامتگاه می باشد.
لازم به ذکر است ساختمان سیمانی چسبیده به کلبه سوئیسی واحد مستقل نیست و بخشی از کلبه است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو