رزرو اقامتگاه بوم گردی در سمنان - سکاک

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سمنان - سکاک

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سمنان - سکاک
این اتاق 15 متری با ظرفیت حداکثر 5 نفر و پیمودن تعداد 5 پله در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه بوم گردی با فضایی سنتی و دلنشین در منطقه ای دنج و آرام از شهر سمنان واقع شده است.
اتاق دارای تلویزیون، یخچال، 4 عدد تخت خواب تک نفره، یک عدد سرویس کف خواب، شوفاژ و اسپلیت می باشد.
قابل ذکر است اتاق فاقد آشپزخانه و سرویس بهداشتی است و میهمانان عزیز می توانند از آشپزخانه مرکزی و سرویس بهداشتی موجود در حیاط مجموعه استفاده نمایند، همچنین در این اقامتگاه بوم گردی صبحانه به صورت رایگان سرو می شود.
قابل ذکر است پارکینگ اختصاصی اقامتگاه با فضای سرپوشیده در فاصله حدود 200 متری از مجموعه قرار دارد و هر اتاق می تواند تا 2 خودرو در قسمت پارکینگ پارک نماید.
این اقامتگاه بوم گردی در بخش دروازه ورودی و محوطه حیاط مجهر به دوربین مداربسته می باشد، همچنین واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در محوطه مجموعه مستقر است.
برای تهیه مایحتاج روزانه دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری ممکن است و کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول به صورت 4G می باشد.
از جمله مناطق گردشگری این شهر می توان به چشمه هفت رنگ مجن، جنگل ابر، بازار و موزه شاهرود، برج کاشانه بسطام و پارک ملی شاهرود اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو