اتاق ۲ تخته

اجاره سوئیت در کرمانشاه - جوانرود - ۲ تخته

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در کرمانشاه - جوانرود - 2 تخته
این سوئیت 2 تخته با تراس دنج و ظرفیت حداقل 2 نفر و حداکثر 5 نفر در طبقه سوم یک هتل آپارتمان سه طبقه ( 13 واحدی ) آسانسوردار در بازارچه مرزی در شهر جوانرود با فاصله حدود 90 کیلومتری از شهر کرمانشاه واقع شده است.
این اتاق 20 متری مستر دارای یک تخت دو نفره، حمام مشترک با سرویس ایرانی، تلویزیون، یخچال، اسپیلت و شوفاژ می باشد و آشپزخانه مرکزی (دارای سینک، گاز و وسایل آشپزی به تعداد 6 نفر با امکان طبخ غذا) با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
سرو شام با پرداخت هزینه جداگانه در رستوران مجموعه امکان پذیر است.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و کوچه، محوطه (مشاعات) و دروازه ورودی مجهز به دوربین مداربسته می باشد، همچنین میزبان در ساختمان سکونت دارد و در طبقه دوم این مجموعه تالار و رستوران قرار دارد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 20 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
غار قوری قلعه (بزرگترین غار آبی خاورمیانه)، سفید برگ جوانرود، تفرجگاه شبانکاره و غار آبی کاوات، پارک کوهستانی ماپریس و بازارچه مرزی از دیدنی های جوانرود زیبا و جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد
سوئیت پارکینگ ندارد و میهمانان گرامی می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از پارکینگ عمومی مسقف موجود در طبقه همکف استفاده نمایند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو