حیاط و نمای کلبه جنگلی

اجاره کلبه جنگلی در زیرآب - خواجه کلا

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در زیرآب - خواجه کلا
این کلبه جنگلی یکخوابه با حیاطی زیبا و سرسبز در روستای خوش آب و هوای خواجه کلا واقع شده و با شهر زیرآب حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.
ساختمان به صورت دو طبقه در طبقه پایین شامل سالن پذیرایی، آشپزخانه و در طبقه بالا دارای یک اتاق خواب و تراس می باشد، همچنین سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با حمام در حیاط قرار دارد.
لازم به ذکر است طبقه بالا دارای دو اتاق خواب می باشد که تنها یک اتاق قابل استفاده است و اتاق دوم به صورت نیمه ساخت می باشد که در زمان حضور میهمانان ساخت و سازی از این بابت صورت نمی پذیرد.
در این اقامتگاه سفارش انواع غذاهای محلی و خانگی ، همچنین امکان سوارکاری با اسب با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
اقامتگاه در باغی 12000 متری بنا شده که محیط اطراف آن محصور نیست و با سایر میهمانان ساکن در این محوطه به صورت مشترک استفاده می شود، همچنین میزبان در برخی از ایام در همین محوطه سکونت دارد.
قابل ذکر است برق اقامتگاه از طرق پنل خورشیدی و سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود، همچنین امکان سوارکاری با پرداخت هزینه و هماهنگی جداگانه با میزبان در این کلبه امکان پذیر است.**
میهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 4 کیلومتری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را از شهر مهیا کنند، به علاوه کیفیت خطوط شبکه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد ولی اپراتور ایرانسل در این اقامتگاه فاقد سرویس دهی در پوشش شبکه و اینترنت است.
گفتنی است حدود یک کیلومتر مسیر انتهایی به اقامتگاه جاده خاکی است که در روز های بارانی مناسب برای تردد خودروهای معمولی نمی باشد اما میهمانان می توانند در این شرایط آب و هوایی تنها یکبار برای تردد از خدمات رایگان میزبان بهره مند گردند ولی در صورت عبور و مرور بیش از یکبار مشمول پرداخت هزینه جداگانه می باشد.
در صورت استفاده از بخاری هیزمی، هزیم به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود ولی صورت روشن کردن آتش در محوطه حیاط هیزم شمول هزینه جداگانه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو