اجاره خانه ویلایی در شوش - شیخ خماط

اجاره خانه ویلایی در شوش - شیخ خماط

درباره اقامتگاه

اجاره خانه ویلایی در شوش - شیخ خماط
این خانه مبله سه خوابه با حیاط و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تاریخی در روستای گردشگری شیخ خماط و فاصله حدود 2 کیلومتری زیگورات چغازنبیل و حدود 30 کیلومتری شهر شوش واقع شده است.
طراحی خانه به صورت پذیرایی، آشپزخانه، سه اتاق خواب و حمام می باشد و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه قرار دارد.
اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در همسایگی سکونت دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی شهری می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین دسترسی به سوپرمارکت (امکان خرید نان محلی) با حدود 50 متر پیاده‌روی امکان‌پذیر است.
در این اقامتگاه تهیه نان و سفارش غذاهای محلی همچون مفتح (گوشت بره)، جوجه محلی و .. با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
به واسطه قرارگیری واحد در حد فاصل شهرهای شوش، شوشتر و دزفول امکان دسترسی به جاذبه هایی همچون سازه های آبی شوشتر، چهارطاقی، برج کلاه فرنگی، کاروانسرای افضل، خانه مستوفی، مسجد جامع شوشتر، قلعه سلاسل، زیگورات چغازنبیل، محوطه باستانی و قلعه شوش و آرامگاه دانیال نبی از این اقامتگاه فراهم می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو