نمای بیرونی اقامتگاه

رزرو بوم گردی در سمیرم - نرمه

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در سمیرم - نرمه
این اقامتگاه بوم گردی 4 اتاقه با حیاطی دلباز دارای درختان گردو و سیب در محیطی امن و آرام در طبیعت کوهستانی در روستای نرمه و فاصله حدود 30 کیلومتری از مرکز شهر سمیرم واقع شده است.
این مجموعه دارای 2 اتاق کف خواب 4 نفره، یک اتاق کف خواب 8 نفره، یک اتاق مستر (دارای یک تخت دو نفره و حمام با فرنگی) و لابی مجهز به کرسی می باشد و سرویس بهداشتی و حمام در محوطه قرار دارد و فاقد آشپزخانه می باشد.
وجود کرسی و نشیمن سنتی در لابی و حیاط دلباز و سرسبز مجهز به چادر شب قشقایی، جوی آب روان و آتشگاه سنتی با امکان برپایی آتش و نوشیدن چای زغالی و زیستن حیوانات اهلی، فضای مناسبی را برای تفریح‌، دورهمی و تجربه آرامش را برای میهمانان فراهم آورده است.
در این اقامتگاه صبحانه، سرو ناهار و شام محلی همچون ساج کباب، مرغ شکم پلو، شامی پلو و گوشت لا پلو با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در لابی مجهز به کرسی امکان پذیر است.
اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی روباز می باشد و میزبان در محوطه سکونت دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد نانوایی و سوپر مارکت می باشد و بهتر است نان و اقلام مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای همراه اول به صورت 4G می باشد.
دشت هایی با لاله های واژگون، پرورشگاه اسب های دره شوری، سد قره قاج، آبشار سمیرم، آبشار آب ملخ، آبشار و منطقه تفریحی بی بی سیدان از دیدنی های سمیرم است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو