واحد ۴ تخته

اجاره سوئیت در قم - چهار تخته

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در قم - چهار تخته
این سوئیت مبله با حداکثر ظرفیت 4 نفر، در طبقه همکف یک هتل آپارتمان چهار طبقه آسانسوردار در شهر زیارتی قم واقع شده است.
این سوئیت 30 متری دارای چهار تخت خواب سینگل، یخچال، تلویزیون، شوفاژ، اسپلیت و سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با حمام می باشد.
لازم به ذکر است اتاق فاقد آشپزخانه است و در قسمت پشت بام این ساختمان، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی و آشپزخانه عمومی با امکان پخت و پز قرار دارد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
گفتنی است محیط جلوی ساختمان که مجهر به دوربین مداربسته است تنها فضا برای پارک 5 خودرو را دارد لذا میهمانان گرامی جهت پارک خودرو در این مکان از قبل با میزبان هماهنگی لازم را انجام دهند.
واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در لابی ساختمان مستقر است و دوربین مداربسته محیط لابی، راهرو طبقات، پشت بام و محوطه جلوی هتل آپارتمان را تحت پوشش قرار می دهد.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه، نانوایی و سوپرمارکت در فاصله چند قدمی اقامتگاه قابل دسترس است و کیفیت خطوط شبکه برای همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد، ضمنا اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده برای میهمانان می باشد.
بازار قدیم قم با معماری ایرانی، محوطه باستانی قلی درویش، کاروانسرای حوض سلطان و کارونسرای دیرگچین برخی از جاذبه های شهر قم می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو