حیاط

رزرو بوم گردی در یزد - سوئیت بدون اتاق

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در یزد - سوئیت بدون اتاق
این سوئیت بدون اتاق خواب 40 متری با طراحی سنتی و ظرفیت حداقل 4 نفر و حداکثر 6 نفر در طبقه همکف (7 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی (8 واحدی) در محیطی امن و آرام در بافت تاریخی و نزدیک میدان امیر چخماق شهر یزد واقع شده است.
این سوئیت دارای آشپزخانه، حمام با فرنگی، تلویزیون، 1 تخت دو نفره، 1 تخت یکنفره، 1 مبل تختخواب شو، دو سرویس کف خواب، یخچال، اسپیلت و شوفاژ می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل آشپزخانه (گاز، سینک و امکان طبخ غذا)، حیاط مجهز به تخت سنتی و میز و صندلی برای سرو غذا و صبحانه، سرویس ایرانی و حمام می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و امکان پارک خودرو در مقابل درب فراهم می باشد.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه، دروازه ورودی و کوچه (جای پارک خودرو) مجهز به دوربین مداربسته است.
سرو صبحانه، نهار و شام محلی همچون کشک بادمجان یزدی، شولی، کلجوش و نان ور نیامده با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکانپذیر می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با کمتر از 100 متر پیاده روی امکانپذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو