اتاق شومینه

رزرو بوم گردی در بادرود - ده‌آباد - اتاق شومینه

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در بادرود - ده‌آباد - اتاق شومینه
این اتاق 12 متری سنتی و کاهگلی با ظرفیت حداقل 2 نفر و حداکثر 5 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی 5 واحدی بازسازی شده با قدمت تاریخی در محیطی امن و آرام در روستای ده آباد از توابع بادرود واقع شده است که تا شهر نطنز حدود 35 کیلومتر و تا شهر کاشان حدود 60 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق دارای پنج سرویس کف خواب و شوفاژ می باشد.
حیاط دلباز (دارای حوض، باغچه دلنشین و تخت سنتی)، چایخانه و شربت خانه با تخت های سنتی، آشپزخانه مرکزی (سینک و یخچال)، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام با فرنگی و ایرانی با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
در این اقامتگاه سرو صبحانه رایگان است و سرو ناهار و شام محلی همچون کلجوش، کاچی، دمی گوجه، خورشت گوشت، مرغ و قرمه سبزی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی 24 ساعته با میزبان در محوطه و اتاق امکان پذیر است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و اطراف حیاط دلباز و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در مجموعه سکونت دارد، همچنین به جهت حفظ امنیت بیشتر، محوطه، دروازه ورودی و کوچه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 200 تا 300 متر پیاده روی امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G و برای اپراتور ایرانسل فاقد خدمات مطلوب می‌باشد، همچنین اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
از جاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه می‌توان به قلعه ده‌آباد، آب انبار سنتی، روستای ابیانه، مسجد جامع نطنز و امامزاده آقا علی عباس و امکان کویر گردی با پرداخت هزینه جداگانه (روز - شب) اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو