استخر سرپوشیده

اجاره ویلا استخردار در چهارباغ - آغچه حصار

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در چهارباغ - آغچه حصار
این ویلا دو خوابه مستر با استخر سرپوشیده آبگرم و حیاطی دلباز در محیطی امن و آرام در جاده سهیلیه و روستای آغچه حصار واقع شده است که تا کردان حدود 10 کیلومتر و تا کرج حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به صورتی است که پذیرایی، آشپزخانه، استخر سرپوشیده (دارای سرویس ایرانی و دوش) در قسمت پایین و نشیمن و دو اتاق خواب مستر با 4 پله دسترسی در قسمت بالا قرار دارد.
استخر سرپوشیده آبگرم با دو درب ورودی از حیاط و پذیرایی و تصفیه اتوماتیک 24 ساعته به ابعاد 10 در 5 متر و عمق 1.10 تا 1.70 متر مهیای استفاده میهمانان می باشد.
وجود فوتبالدستی در سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و میز و صندلی باغی و باربیکیو در حیاط، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
گفتنی است آب لوله کشی ویلا از طریق چاهی تأمین می شود که فاقد کیفیت لازم برای شرب می باشد، بنابراین پیشنهاد می شود برای آشامیدن آب معدنی همراه داشته باشید.
اطراف حیاط دلباز اقامتگاه با دیوار محصور است و واحد سرایداری در گوشه ای از حیاط همین اقامتگاه قرار دارد ولی دارای دروازه ورودی جداگانه از سمت کوچه است و این واحد سرایداری به حیاط مشرف نیست.
میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با حدود 3 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو