نمای اقامتگاه و فضای دلنشین

اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق چهار تخته

درباره اقامتگاه

اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق چهار تخته
این اتاق 4 نفره مستر با صبحانه رایگان در یک مجموعه هتل سنتی با قدمت حدود 250 سال و از بناهای باقی مانده از دوره قاجاریه با فرم معماری عمارت حیاط دار به صورت 16 اتاق، با حیاط دارای حوض، رستوران، نگهبانی 24 ساعته و پارکینگ در شهر کاشان واقع شده است.
این اتاق 22 متری با امکاناتی چون گاو صندوق، چای ساز، کولر اسپلیت، رادیاتور، سشوار، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی مهیای استفاده مهمانان می باشد، همچنین اتاق دارای یخچال با مینی بار می باشد که با پرداخت هزینه جداگانه در اختیار مهمانان است.
اتاق فاقد آشپزخانه می باشد اما امکان سفارش غذا با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه از رستوران مجموعه امکان پذیر است، البته مهمانان با صبحانه رایگان میزبان بین ساعت 8 الی 10 صبح پذیرایی می شوند.
حیاط مجموعه با دیوار محصور است و دارای نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد و فضای باز مناسبی با ظرفیت 30 خودرو مجهز به دوربین مداربسته فاقد دیوار کشی در مجاورت هتل واقع شده است، همچنین پارکینگ مجموعه با فاصله حدود 600 متری از هتل سنتی به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه پیاده روی از مجموعه میسر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g است، همچنین مجموعه دارای وای فای رایگان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو