نمای اقامتگاه

رزرو بوم گردی در کاشان - اتاق زمرد

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در کاشان - زمرد
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 5 نفر در یک مجموعه اقامتی 5 واحدی با معماری سنتی و قدمتی 100 ساله متعلق به دوران پهلوی در فاصله نزدیک به مراکز رفاهی در شهر کاشان واقع شده است.
این اتاق 15 متری با پیمودن تعداد 4 پله پایین تر از سطح حیاط، دارای 5 عدد سرویس رخت خواب سنتی، بخاری گازی و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد، همچنین اتاق فاقد آشپزخانه و یخچال است.
از مشاعات این مجموعه اقامتی می توان به فضای نشیمن حیاط، آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان، یخچال و سرویس بهداشتی ایرانی با حمام عمومی در حیاط اشاره کرد.
در این مجموعه اقامتی، سفارش صبحانه و همچنین نهار و شام محلی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن می باشد.
محیط اطراف حیاط با دیوار حصار شده و نگهبان به صورت 24 ساعته در محوطه این مجموعه اقامتی مستقر است.
به منظور امنیت بیشتر، مجموعه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به محوطه حیاط می باشد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی کوچه فضا جهت پارک خودرو را دارد.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه، سوپرمارکت و نانوایی با حدود یک دقیقه پیاده روی قابل دسترس است و کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
فرهنگ و تاریخ غنی کاشان با معماری اصیل، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، بازار سنتی کاشان، تپه سیلک، روستای ابیانه، قمصر زیبا با برگزاری آیین گلاب گیری و ... از جاذبه های دیدنی شهر کاشان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو