کلبه تی تی

اجاره خانه روستایی دو طبقه در لاهیجان - تی تی

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی دو طبقه در لاهیجان - تی تی
این خانه روستایی یکخوابه با بالکنی دنج و طراحی دو طبقه در یک مجموعه اقامتی 6 واحدی در روستای خوش آب و هوای دلیجان واقع شده که تا مرکز شهر لاهیجان حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
این خانه روستایی که دسترسی به آن با پیمودن حدود 8 پله چوبی ممکن است در طبقه اول دارای سالن با تخت دو نفره و سرویس بهداشتی ایرانی با حمام است و همچنین با دسترسی حدود 10 پله دیگر در طبقه دوم دارای یک اتاق خواب مجهز به یک عدد تشک خوش خواب دو نفره و بالکن می باشد.
این اقامتگاه فاقد امکانات آشپزخانه است و تنها مجهز به یخچال می باشد ولی میهمانان می توانند از آشپزخانه مرکزی موجود در محوطه جهت طبخ وعده های غذایی استفاده نمایند.
محیط اطراف حیاط این مجموعه اقامتی که دارای برکه ای زیبا، قایق پدالی، آلاچیق های چوبی و تاب است با دیوار محصور می باشد.
قابل ذکر است با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه می توانید از امکانات این مجموعه که شامل اسب سواری در محوطه دلنشین حیاط و قایق سواری میتوان استفاده کنید.
ضمنا سفارش وعده های غذایی نیز با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه میسر است.
این مجموعه اقامتی مجهز به واحد نگهبانی و دوربین مداربسته مشرف به دروازه ورودی، فضای حیاط و فضاهای عمومی می باشد.
میهمانان این اقامتگاه می توانند با حدود 10 دقیقه رانندگی به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند، به علاوه کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4g می باشد.
تالاب سوستان و کوهپایه های اطراف، استخر و بام سبز لاهیجان، باغ نارنج و موزه کاشف السلطنه پدر چای ایران تنها بخشی از جاذبه های این شهر دوست داشتنی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان