الاچیق

اجاره ویلا دوبلکس استخردار در گردنه حیران

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس استخردار در گردنه حیران
این ویلا دوبلکس سه خوابه مستر با استخر آبگرم و میز بیلیارد، پینگ پنگ و تراس دلباز رو به منظره دلنشین از کوه های سرسبز اطراف در منطقه جنگلی گردنه حیران واقع شده که تا آستارا حدود 30 کیلومتر است.
ویلا در طبقه همکف دارای استخر آبگرم و در طبقه اول با دسترسی حدود 12 پله دارای پذیرایی، دو اتاق خواب و آشپزخانه و در طبقه بالا با دسترسی حدود 10 پله دارای نشیمن (میز بار)، آشپزخانه و تراسی دلباز می باشد.
حیاط زیبا و سرسبز ویلا با پیمودن حدود 30 پله به سمت پایین در پشت ساختمان قرار دارد که با دیوار محصور و میزبان در همسایگی سکونت دارد، همچنین دروازه و پارکینگ به دوربین مداربسته مجهز شده است، دسترسی
میهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله 150 متری اقامتگاه استفاده نمایند و همچنین سرو غذا با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه برای وعده صبحانه ناهار و شام امکانپذیر است.
پوشش شبکه تلفن همراه در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت در ایرانسل به صورت 4g و در همراه اول به صورت 3g می باشد.
گردنه حیران با توجه به آب و هوای کوهستانی و تابستان های خنک یکی از زیباترین جاده های شمال به شمار می رود که گذشتن از دل جنگل با مسیر پر پیچ و خم و طبیعت منحصر به فرد یکی از شگفتی های این جاده است.
گردشگران گرامی با گشت و گذار در این منطقه می توانند از طبیعت زیبا و دلنشین این منطقه نهایت بهره را ببرند.
اتاق خواب چهارم ویلا واقع در طبقه بالا قفل و در دسترس مهمان ها نمی باشد

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو