نما ویلا

اجاره ویلا دوبلکس با استخر آبگرم در سرخرود

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس با استخر آبگرم در سرخرود
این ویلا دوبلکس سه خوابه مستر با استخر سرپوشیده آبگرم، میز بیلیارد و حیاطی دنج و سرسبز در روستای خوش آب و هوای درویش آباد با فاصله حدود 3 کیلومتری از شهرک خانه دریا و سرخرود واقع شده است.
ویلا در طبقه همکف دارای پذیرایی، آشپزخانه، استخر با جکوزی و دوش، حمام با سرویس ایرانی و فرنگی می باشد و در طبقه دوم نیز با دسترسی حدود 15 پله شامل سه اتاق خواب، حمام با سرویس فرنگی است.
استخر سرپوشیده آبگرم ویلا با تصفیه اتوماتیک به ابعاد 6.5 در 2 متر و به عمق 1.1 الی 1.65 متر در تمام فصول سال آماده استفاده مهمانان است.
حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده و جهت امنیت بیشتر دروازه ورودی و حیاط به دوربین مداربسته مجهز شده است و کوچه دارای نگهبان شبانه می باشد.
برای تهیه مایحتاج خود می توانید از سوپرمارکت در فاصله 100 متری و نانوایی در فاصله حدود 700 متری اقامتگاه استفاده نمایید.
کیفیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
گفتنی است حدود 100 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی شده می باشد.
سواحل دریای خزر، جنگل توریستی تشبندان، تپه های باستانی و تالاب سرخ رود، جنگل روستای اهلم و روستای لاویج از جاذبه های دیدنی محمود آباد زیبا و قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.
لازم به ذکر است پارکینگ اقامتگاه دارای فضا مناسب جهت پارک یک خودرو است اما کوچه فضا مناسب جهت پارک یک خودرو دیگر را دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان