اتاق دبل

رزرو هتل سنتی در کاشان - اتاق دبل

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان - اتاق دبل
این اتاق مستر با ظرفیت حداکثر 2 نفر و پیمودن تعداد 8 پله در طبقه بالای این مجموعه 17 واحدی و مرمت شده با قدمت 200 ساله با دسترسی آسان به اماکن رفاهی و گردشگری در شهر کاشان واقع شده است.
این اتاق ( فاقد امکانات پخت و پز ) دارای یک تخت دو نفره، مینی بار رایگان، فن کوئل جهت سرمایش و گرمایش، کمد و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد، همچنین
از مشاعات این مجموعه سنتی می توان به کافه، رستوران، حیاط به همراه حوض و آب نما و میز و صندلی و سرویس بهداشتی عمومی که در حیاط قرار دارد اشاره کرد.
در این مجموعه اقامتی صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش نهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه در رستوران مجموعه امکان پذیر است، گفتنی است که صبحانه از ساعت 7.30 الی 10.30 صبح در قسمت صبحانه خوری مجموعه سرو می شود.
اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی می باشد و حیاط و پارکینگ به دوربین مداربسته مجهز شده و واحد نگهبانی و پذیرش به صورت 24 ساعته در مجموعه حضور دارند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور های ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4G است، همچنین اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده می باشد.
فرهنگ و تاریخ غنی کاشان با معماری اصیل، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، بازار سنتی کاشان، تپه سیلک، روستای ابیانه، قمصر زیبا با برگزاری آیین گلاب گیری و ... از جاذبه های دیدنی شهر کاشان است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو

با امکان چت آنلاین با میزبان