نمای ضلع شمالی و غربی

بومگردی در اصفهان - خمینی شهر - سه تار

درباره اقامتگاه

رزرو بومگردی در اصفهان - خمینی شهر - سه تار
این اتاق سنتی با ظرفیت حداکثر 5 نفر با حدود 5 پله دسترسی در یک مجموعه بومگردی (4 واحدی) در شهر تاریخی و زیبای اصفهان واقع شده است.
این اتاق سنتی 15 متری مستر با پنجره هایی با شیشه های رنگی رو به حیاط دارای حمام با فرنگی، دو تخت یکنفره، سه سرویس کف خواب، رادیاتور و اسپیلت می باشد.
آشپزخانه مرکزی (دارای یخچال، فاقد امکان طبخ غذا)، حیاط دلنشین مجهز به حوض، گودال باغچه، سرویس فرنگی با سرویس بهداشتی ایرانی موجود در حیاط (مشاعات) با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
سرو صبحانه رایگان است و سرو ناهار و شام محلی همچون بریان، کوفته و قورمه سبزی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی توسط میزبان امکان پذیر است.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و میزبان در مجموعه مستقر است.
این اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و امکان پارک خودرو در مقابل درب ورودی (کوچه) فراهم است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 50 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
اقامتگاه در زادگاه و محله پدری اصغر فرهادی واقع شده است و میدان نقش جهان، مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، منار جنبان، پل خواجو، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک، برج کبوتر، مسجد جامع دوره ایلخانی، بازارهای سنتی، کوه آتشگاه، چشمه لادر، خانه های قدیمی سرتیپ و مجری، بام سبز و... بخشی از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو