حیاط فضای مشترک

رزرو بوم گردی در اصفهان - اتاق رواق

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در اصفهان - اتاق رواق
این اتاق 15 متری با ظرفیت حداکثر 3 نفر و صبحانه رایگان در یک مجموعه سنتی مرمت کاری شده متعلق به حدود 400 سال قبل در محله ارامنه در شهر توریستی اصفهان واقع شده است.
این اتاق با حدود 4 پله دسترسی در نیم طبقه بالای ساختمان بنا شده و دارای ورودی و سقف کوتاه و گنبدی شکل است، همچنین از امکانات آن می توان به یخچال و اسپلیت دو منظوره اشاره کرد.
قابل ذکر است اتاق فاقد امکانات پخت و پز و سرویس بهداشتی و حمام است.
از مشاعات این مجموعه اقامتی حیاط با صفا با حوض و میز و صندلی می باشد که فضای مناسبی را برای دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
سرویس بهداشتی ایرانی با فرنگی و حمام موجود در حیاط به صورت مشترک استفاده می شود.
گفتنی است سرو صبحانه از ساعت 8 الی 10:30 انجام می شود.
ورودی و محوطه حیاط اقامتگاه که دسترسی به آن با پیمودن حدود 4 پله رو به پایین ممکن است مجهز به دوربین مداربسته می باشد و میزبان نیز در همین محوطه حضور دارد.
با توجه به پله های ورودی حیاط و عدم وجود سرویس بهداشتی در اتاق ها، این اقامتگاه به سالمندان و بیماران دارای معلولیت جسمی توصیه نمی شود.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی محیط کوچه فضای کافی جهت پارک خودرو را دارد.
سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 500 متری قابل دسترس است و کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g می باشد.
با گشت و گذار در امکان گردشگری این شهر نظیر کلیسای وانگ، میدان نقش جهان، مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، منارجنبان، پل خواجو و کاخ هشت بهشت از سفر خود به این شهر تاریخی نهایت بهره را ببرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو