تراس دلباز

اجاره هتل سنتی کاشان - سوئیت سرداب ۴ نفره

درباره اقامتگاه

اجاره هتل سنتی کاشان - سوئیت سرداب 4 نفره
این سوئیت با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از سوئیت های موجود در طبقه زیر همکف (10 پله دسترسی) یک هتل سنتی 2 طبقه (11 واحدی) می باشد که در بافت قدیمی و نزدیک به بازار شهر زیبا و توریستی کاشان واقع شده است.
این سوئیت دارای یک تخت دبل، یک تخت سینگل، یک سرویس کفخواب، یخچال، تلویزیون، اسپیلت، سشوار، شوفاژ و حمام با سرویس فرنگی اختصاصی می باشد.
مشاعات ساختمان نیز شامل آشپزخانه مرکزی (برای گرم کردن غذا)، تراس بزرگ، حیاط با صفا مجهز به حوض و میز و صندلی می باشد که فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
در این اقامتگاه صبحانه (بین ساعات 8 تا 10 صبح) به صورت رایگان در کافی شاپ سرو می شود.
ورودی و محوطه اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته و اقامتگاه دارای نگهبان و سرایدار 24 ساعته می باشد، همچنین این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با فاصله حدود 200 متری است.
میهمان گرامی با حدود 20 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت و پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G و برای اپراتور رایتل فاقد اینترنت است.
کاشان با برخورداری از معماری منحصر به فرد و اصیل ایرانی، خانه های تاریخی، کوچه های دنج و باریک و با برگزاری آیین های کهن که گلاب گیری یکی از جذاب ترین این مراسمات می باشد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.
بازارهای سنتی، باغ فین، تپه سیلک، خانه طباطبایی ها، بروجردی ها، حمام سلطان میر احمد، نیاسر و قمصر بخشی دیگر از جاذبه های این شهر می باشد.
این خانه دارای معماری پهلوی اول و حیاط مرکزی مرمت شده و دلنشین می باشد و وجود هشتی ورودی، بادگیر، آب انبار خانگی، چاه آب شرب، چرخ چاه، سرداب و پس سرداب زیبایی این بنا را تکمیل میکند.
نکته مهم این مجموعه موقعیت در بر دوم خیابان و دسترسی عالی به صورت پیاده روی به بازار سنتی و خانه های تاریخی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو