محوطه دلباز مجموعه

اجاره سوئیت در شفت - ذوالپیران - واحد ۲

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در شفت - ذوالپیران - واحد 2
این سوئیت 27 متری با ظرفیت حداکثر 4 نفر در مجاورت سوئیت دیگر در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در زمینی دلباز و سرسبز به مساحت 7000 متر مجهز به استخر سرپوشیده سانسی، آلاچیق، سالن بازی، آبگیر و آبشار مصنوعی در مجموعه تفریحی اقامتی (8 واحدی) در منطقه ذوالپیران شهر شفت واقع شده است.
طراحی واحد به صورت نشیمن، حمام با فرنگی، یک تخت دبل، دو سرویس کفخواب، مبلمان، یخچال، اسپیلت و رادیاتور می باشد.
استخر سرپوشیده آبگرم به صورت سانسی با تصفیه دستی در ابعاد 7 در 5 متر به عمق 1.60 الی 1.70 متر در تمامی فصول سال آماده استفاده مهمانان است.
خدمات رایگان این مجتمع شامل: باشگاه، دوچرخه سواری، سالن بازی (مجهز به میز بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی)، زمین والیبال، موسیقی زنده آخر هفته ها در محوطه رستوران و اینترنت وای فای رایگان در محوطه لابی و رستوران.
خدمات شامل هزینه مجتمع عبارت اند از : استخر سرپوشیده آبگرم به صورت سانسی، کافی شاپ، وعده صبحانه، نهار و شام.
واحد نگهبانی 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر، محوطه مجموعه مجهز به دوربین مداربسته است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 100 متر پیاده روی امکانپذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل به صورت 3G ولی برای همراه اول ضعیف می باشد.
با ورود به مجموعه، خودرو خود را در قسمت پارکینگ پارک نموده و با حدود چند متر پیاده روی در مسیری زیبا و دل انگیز به واحد خود می رسید.
اماکن زیارتی و سیاحتی (امام زاده اسحاق و ابراهیم)، قلعه رودخان، آبشار دود وزن، رودخانه سیاهمزگی و آبشار وزن بن تنها بخشی از زیبایی های این شهر می باشند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو