اتاق شماره ۵

رزرو بوم گردی در زیرآب - سرخکلا - اتاق ۵

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در زیرآب - سرخکلا - اتاق 5
این اتاق 12 متری با ظرفیت حداکثر 4 نفر در یک مجموعه بوم گردی با معماری به سبک خانه های روستایی در روستای سرخکلا واقع شده که زیرآب و شیرگاه حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق ( فاقد امکانات آشپزخانه ) دارای بخاری هیزمی، پنکه دستی و تلویزیون معمولی است.
قابل ذکر است اتاق ها از داخل و به وسیله در چوبی به هم راه دارند ولی این درهای چوبی قفل و غیرقابل تردد می باشند.
از مشاعات این مجموعه اقامتی می توان به فضای پارکینگ و حیاط، آشپزخانه مرکزی با یخچال عمومی و امکان پخت و پز و سرویس بهداشتی ایرانی با حمام می باشد.
اقامت در این مجموعه این امکان را به شما می دهد که با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه از غذاهای بومی استان بهره مند گردید.
محوطه دلباز این مجموعه که به صورت مشترک استفاده می شود از چهار طرف با دیوار محصور شده و دوربین مداربسته قسمت ورودی اقامتگاه را تحت پوشش قرار میدهد، همچنین میزبان در همسایگی سکونت دارد..
برای تهیه مایحتاج ضروری نانوایی و سوپرمارکت با حدود 200 متر پیاده روی قابل دسترس است و کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4G می باشد.
جنگل کاج، شیرگاه، آبشار ورسک، آبشار گزو، سد لفور بخشی از جاذبه های دیدنی نزدیک به این منطقه می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.
با توجه به بخاری هیزمی یک بسته هیزم به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می شود و دریافت تعداد هیزم بیشتر با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو