آسمان وسیع کویر

رزرو بوم گردی در کویر مرنجاب - اتاق برج

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در کویر مرنجاب - اتاق برج
این اتاق سنتی با ظرفیت 4 نفر در طبقه بالای برج دایره ای شکل در یک مجموعه بوم گردی ( 16 واحدی ) در کویر مرنجاب و در فاصله حدود 25 کیلومتری آران و بیدگل واقع شده است.
این اتاق 20 متری دایره ای شکل که دسترسی به آن با پیمودن حدود 12 پله ممکن است دارای بخاری گازی و پنکه می باشد و از مشاعات مجموعه می توان به یخچال، محیط رستوران و بهداشتی سرویس ایرانی در حیاط اشاره کرد.
سرو صبحانه از ساعت 8:30 الی 10 صبح رایگان است و سفارش نهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی یک روز قبل تر با میزبان امکان پذیر می باشد.
محوطه مجموعه اقامتی محصور است و دوربین مداربسته حیاط و سایر فضاهای عمومی را تحت پوشش قرار میدهد، همچنین مجموعه مجهز به واحد پذیرش و نگهبانی 24 ساعته است.
با توجه به شرایط منطقه مهمانان عزیز توجه داشته باشند قبل از ورود به اقامتگاه نیاز است آب معدنی برای آشامیدن و همچنین سایر اقلام مصرفی خود را تهیه نمایند.
برق مجموعه اقامتی نیز از طریق موتور برق تهیه می گردد.
لازم به ذکر است حدود 8 کیلومتر مسیر منتهی به بوم گردی جاده خاکی است.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب است ولی منطقه فاقد پوشش اینترنت می باشد، البته مهمانان تا حجم یک گیگابایت می توانند به صورت رایگان از اینترنت وای فای مجموعه استفاده نمایند.
این اقامتگاه در یک کاروانسرای قدیمی در کویر زیبای مرنجاب قرار گرفته و معماری این بوم گردی به صورت سنتی است که لذت زندگی در خانه های قدیمی ایران را برای شما تداعی می کند.
شب نشینی دور آتش و تماشای آسمان زیبای کویر در شب، خاطره ای تمام نشدنی برای شما می سازد.
لطفا توجه فرمایید، یک اقامتگاه کویری دارای حداقل امکانات اقامتی می باشد، لذا فقط دوستانی که با اقامت در این نوع مناطق آشنایی دارند و به دنبال تجربه اقامتی کوتاه و توام با آرامش در این مناطق هستند با آگاهی و مطالعه توضیحات اقدام به رزرو کنند

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو