آشپزخانه و پذیرایی

اجاره خانه مبله در کیش - شهرک صدف

درباره اقامتگاه

اجاره خانه مبله در کیش - شهرک صدف
این واحد مبله دو خوابه در طبقه دوم (با دسترسی 32 پله) یک ساختمان دو طبقه با دسترسی خوب به مراکز تجاری و رفاهی در منطقه شهرک صدف از جزیره زیبای کیش واقع شده است.
طراحی واحد به صورت سالن پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس ایرانی با حمام می باشد و محوطه اقامتگاه با دیوار کوتاه محصور شده است، میزبان نیز در فاصله نزدیکی از اقامتگاه سکونت دارد.
مهمانان گرامی می توانند با پیمودن مسافت حدود 200 متری به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج ضروری خود را تهیه کنند.
گفتنی است آب لوله کشی ویلا فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن می باشد، بنابراین پیشنهاد می شود آب معدنی همراه داشته باشید، همچنین سوخت اقامتگاه برای گرمایش و پخت و پز توسط کپسول گاز مایع تامین می شود.
پوشش تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای اپراتور همراه اول به صورت 4gمی باشد.
کیش یکی از زیباترین جزایر مسکونی خلیج همیشه فارس می باشد که همچون نگینی در آب های نیلگون آن قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی و تجاری این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند و به دوطریق دریایی و هوایی نیز می توان به این جزیره زیبا سفر کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو