سالن پذیرایی

آپارتمان مبله شیک در قشم - ۲ خوابه سام گلد

درباره اقامتگاه

آپارتمان مبله شیک در قشم - دو خوابه سام گلد
این واحد مبله دو خوابه شیک و نوساز در طبقات اول تا سوم یک ساختمان 4 طبقه ( 7 واحدی ) در شهرک سام و زال جزیره زیبای قشم واقع شد است.
این واحد دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس فرنگی با حمام و بالکن دنج می باشد.
امکان تهیه تجهیزات پخت و پز غذای دریایی با هماهنگی میزبان ممکن است و مهمانان گرامی می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از گشت جزیره و خدمات ترانسفر بهره‌مند شوند.
به ازای هر رزرو یک بلیط رایگان کشتی تفریحی هدیه میزبان به یک مهمان است و سایر همراهان عزیز می توانند با پرداخت هزینه جداگانه برای تهیه بلیط با میزبان هماهنگ نمایند.
ساختمان مجهز به دوربین مداربسته و نگهبان 24 ساعته است، همچنین مهمانان می بایست وسیله نقلیه خود را در محیط روباز اطراف ساختمان پارک نمایند.
قابل ذکر است آب مصرفی منطقه فاقد کیفیت لازم برای آشامیدن است لذا با خود آب معدنی همراه داشته باشید.
برای تهیه مایحتاج روزانه با حدود 3 دقیقه پیاده روی دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت میسر است.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4g می باشد.
قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران می باشد که در استان هرمزگان و در دل خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است. این جزیره زیبا به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی، گردشگری و تجاری سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.
جاذبه های دیدنی و گردشگری قشم به دو دسته جاذبه های طبیعی و جاذبه های تاریخی تقسیم می شوند از جمله جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان به جنگل حرا ،دره ستارگان و...و از جمله جاذبه های تاریخی این جزیره می توان ،به قلعه پرتغالی ها،آب انبار بی بی ،سد گوران و....اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو