پذیرایی

اجاره سوئیت مبله در پارسیان - احشام - زیرهمکف

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله در پارسیان - احشام - زیرهمکف
این سوئیت مبله یکخوابه با حیاط دنج با دسترسی 6 پله به سمت پایین در طبقه زیر همکف یک ساختمان دو طبقه سه واحدی در منطقه ای امن و آرام در محله احشام شهر پارسیان واقع شده است.
طراحی سوئیت به صورت پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب و حمام می باشد و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در حیاط اقامتگاه قرار دارد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در طبقه بالا سکونت دارد به گونه ای که دروازه ورودی و حیاط به صورت مشترک با تنها یک واحد مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین به جهت تامین امنیت بیشتر حیاط و ورودی مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 300 متری از سوئیت استفاده نمایند.
گفتنی است آب منطقه فاقد کیفیت مطلوب برای آشامیدن است لذا میهمانان گرامی با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند، همچنین سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد؛ همچنین اقامتگاه دارای وای فای رایگان است.
پارسیان با ساحل ماسه ای درخشانش و قدمتی بیشتر از 1400 سال در استان هرمزگان در فاصله 60 کیلومتر از عسلویه واقع شده است. چله بوچیرشو تاریکو اودبه، ساحل مکسر و گردنه عشاق، زیستگاه لاک پشتهای دریایی بنود، سنگ سه لت و در فصل بهار طبیعت زیبای تمبو از جاذبه های این شهر زیباست.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو